autorodeo.hu
 


Ütközéses Autórodeó 2010 május
- Kennedy Racing Team Eredménybeszámolója

A Kennedy Racing Team fő célja a XXV. Ütközéses Autórodeó előtt az volt,
hogy minden futamon részt vegyen és szerezzen néhány kupát.  

A verseny előtti alapos felkészítés, hosszas tesztelés és a porcsatornában végzett kísérletek eredményeit elemezve bizakodóan vártuk a versenyhétvégét.

A szombat reggel szigorú gépátvételen estek át az autók melyet gond nélkül teljesített
a kék-sárga Fordunk.

Szombati első futamon nagy lendülettel kezdtünk. A gyorsasági futamban a rajt program hibája
miatt visszaestünk a negyedik helyre, de az autó teljesítményét kiválóan kihasználva
egy szép előzés után feljött a harmadik helyre. Már agresszíven támadtuk a második helyezett autót amikor a negyedik kör környékén egy beszállítótól kapott alkatrész hibájából
elkezdett gyengülni a motor, lassult az autó és az ellenfelek sorra előztek le bennünket.
Csapágyas lett a motor. A boxban a mérnökök hosszas tanakodás után a motor csere mellett döntöttek. Sajnos felkészített motorunk csak kisebb volt, így a hétvégét innentől 1.3-as motorral vállaltuk. Köszönhetően a szerelők fantasztikus munkájának csak egy futamból maradtunk ki.
A következő futamban a kisebb teljesítményű motorral is sikerült borítanunk egy autót. A szombat este tradicionálisan megrendezendő szerelő futamban pedig remek vezetéssel az autó előnyeit kihasználva sikerült a harmadik helyett megszereznünk.

Vasárnap szinte gond nélkül teljesítettük első futamainkat, de a kisebb motor miatt 
nem volt esélye az autónak a gyorsasági futamon. Az ütközéses futamban biztonsági
autózással sikerült sok pontot gyűjtenünk néhány autó megpördítésével.
Aztán "leszállt a köd" a vezető sisakjában és egy borítás kísérlet során olyan mértékű sérülést szenvedett az autó, hogy mozgás képtelen lett. Összecsuklott az autó eleje, a bal első torony 15 centivel került hátrébb. Szerencsére segítségünkre "sietett" egy traktor és négy nagy rántással sikerült a "helyére" illeszteni a futóművet. Néhány hegesztés elvégzése és a sebességváltókar állítása után kapcsolhatóvá váltak a sebességek is. Szinte azonnal készen álltunk a rodeóra, ami már szakadó esőben indult el. Ott nagyon vigyázva az autóra, takarékos üzem módban vártuk,
hogy sorban essenek ki az ellenfeleink. Többször is megpördítették a sártól addigra már alig felismerhető kék-sárga Ford-t. Ez a taktika részét képezte, hogy ne sérüljön a frissen javított
eleje az autónak. Egy megfordítás után sajnos szemből belecsúsztak az autónkba. Az érzékeny
eleje ekkor olyan deformációt szenvedett melynek következtében a hátrameneti sebességet nem lehetett kapcsolni. Néhány körrel később egy újabb kipördítés után pont a mi autónk elé csúszott
be egy autó aminek kitört a jobb hátsó kereke. Nem tudtunk visszatolatni és előre menni a másik autótól nem tudtunk. Háromszor leköröztek, így a rodeó szabályai szerint kiestünk a rodeóból.

A nehezen induló versenyhétvégét sikeresnek és eredményesnek könyvelhetjük el. Az autó ismét elhozott Veresegyházáról két darab kupát és mindössze egy futamon nem vett részt.

Köszönjük támogatóinknak és a lelkes csapatnak, hogy egy jó hangulatú hétvégét tudtunk eltölteni
a Veresringen.

 

Köszönjük a segítséget a következőknek:

Mácsai Zsolt és Martin - Mácsai Racing Team www.bauto.hu
Kollár Csaba - YETI rallye team
Száraz Ákos - Booster Racing Team
Patócs Autóház Kft www.patocsauto.hu
Toop Bt; Gödöllő
Fiúk ( Tomi, Barni, "Jamie", "Zuzó", "Bödöny", "Vadon", "Pityu papa" )
Sörgyilkosok csapata ( Bozóki Zoli; Padla Zoli, Laczik Zsolt a "hatvani király" )

 

További képek www.autorodeo.hu

 

Sportbatáti üdvözlettel

 

Kennedy Racing Team

Vissza