Kennedy Racing Team beszámolója

Kennedy Racing Team-nek nehézségekkel induló, de eredményes verseny hétvégét sikerült zárnia 2011 május 28-29-én a XXVII. Ütközéses Autórodeón. Azt a célt túztük ki magunk elé, hogy a futamokon tisztességesen helytállunk és jó hangulatú hétvégét tudjunk magunk mögött. Az elsõ hat közé vártuk az autót, de a vasárnap fantasztikus eredményt hozott, hiszen a kategóriánk ütközéses futamait meg is nyerte. Ráadásként az autószépség versenyben is a díjazottak közé került a 121-es rajtszámú kék-sárga Ford.

Az első futamunkon problémánk akadt az olajnyomással, mely problémát sikerült hamar orvosolni. Gyors tárgyalások lefolytatása után az olaj beszállítónktól meg kellett válnunk, akiknek ezúton is köszönjük eddigi segítségüket és további sok sikert kívánunk. A másik olajtársaság termékével megoldódott a problémánk, szerencsére nem kényszerültünk motor cserére. Ezek után az autó beállításait kellett módosítani és a megfelelő gumikeveréket megtalálnunk, mely igazodik a szombati esőtől felázott és a vasárnapi napsütötte pályához. Minden futamon részt vettünk és egy kivételével végig is mentünk, még a futóversenyeken is képviseltük magunkat.

Száraz István nyilatkozatai a gyorsasági futamokról:

"Nagyon csalódott vagyok, hogy így fejeződött be az első futamom. Jó volt a rajtom, sikerült az autót egyben tartanom és jól ment az autó az első etapban. Aztán pozíció harc közben az egyik ellenfelünk a kettes kanyarban belülről próbált megelőzni. Szerintem túl agresszív volt, a belső ívet már lezártam, így erre semmi esélye nem volt. Nekem ütközött s ezután az autómat nem lehetett rendesen irányítani, összeakadtunk. Ezek után sajnos műszaki hiba lépett fel és jobbnak láttam kiállni a versenyből, hogy további károkat ne szenvedjen a motor. Versenyképesek voltunk, a tempónkat figyelembe véve szerintem megszerezhettem volna a 2. helyet."

"A vasárnapi elődöntőben jól rajtoltam, most tökéletesen működött a start programom és kapásból javítottam két helyet, mellyel az élre ugrottam. A futam második felében a lekörözéseknél már visszavettem a tempóból, hogy kíméljem a motort. Kontroll alatt tartva a mögöttem autózókat magabiztosan nyertem. A döntő futamban sajnos nem tudtam tartani a tempót az élmezőnnyel. Csökkentenünk kell a lemaradásunkat az élbolyhoz képest."

Kovács Péter nyilatkozatai az ütközéses futamokról:

"Őrült futamok voltak a mai napon, úgy éreztük, hogy valaki eső táncot jár a versenyeink előtt, mert a mi futamaink alatt jött az égi áldás mindig. Az első futam nem alakult tökéletesen, nem volt megfelelő a tapadásom. Meglepődtem, amikor beértem a depóba és mondták a fiúk, hogy jól ment az autó, belülről nem úgy éreztem. A futamok vége felé egyáltalán nem lehetett látni semmit viszont az egyetlen esély a pont gyűjtésre, ha a pályán maradunk. Akadt néhány nehéz kör amikor nyomás alá helyeztek, de az autó remekül bírta a megpróbáltatásokat. Ilyen körülmények között és ilyen erős mezőnyben a negyedik hely kiváló eredmény. Tanulni fogunk a mai napból, és tudjuk, hogy az eredmény nem tükrözi a valós pozíciónkat. Biztos vagyok benne, hogy fejlődhetünk."

"Nehéz leírni a mai napot, remek érzés. Már látom, mi kell itt egy győzelemhez. Az autó remekül működött végig, a boxban a fiúk megtettek mindent egy probléma mentes versenyért. Sok kockázatot vállaltunk, ám ettől lett még édesebb a győzelem. Nagyon örülünk az elsõ helynek, de nem merjük elbízni magunkat, hiszen a sikert nem csak elérni, hanem megtartani is tudni kell. Ezzel viszont feltettünk magunknak a lécet és hatalmas motivációt ad, hogy amit egyszer már sikerült elérnünk, azt máskor is meg kell tudjuk csinálni. Nagyon boldog vagyok, a csapatnak nagy szüksége volt erre az eredményre az elmúlt nehézségek után."

Nyilatkozat a rodeó után :

"Eleinte minden simán ment, és úgy tűnt, a stratégiánk működik. Aztán a technika ördöge megviccelt és akkumulátor hiba miatt megállt a technika. Fel kell tennünk a kezünket e miatt a hiba miatt, mert egy újabb fejlesztésű akkumulátorral megelőzhettük volna. Kár, mert az autó remekül működött, és e probléma nélkül harcolhattunk volna a nagy rodeó kupáért."
Laczik Zsolt az autó főkonstruktőre:

„Nagyon elégedett vagyok az autóval.
Az autó az elmúlt két napban nagyon jól szerepelt és látva a következő versenyre szánt fejlesztési terveinket, elmondhatom, hogy rengeteg lehetőség van még az autónkban, ezért úgy tekintek erre a versenyre, mint egy jó kezdett."

Pozitívumokkal megyünk el erről a versenyről, és azzal az érzéssel, hogy előre haladunk.

Köszönjük a segítséget:

Mácsai Zsolt és Martin - Mácsai Racing Team www.bauto.hu
Száraz Ákos - Boostrer Racing Team
Fiúk ( Králik Laci, Kerekes Tibi, "TSZ president", Kollár Csabi, Havas Feri, "Bakter", Tomi )
Sörgyilkosok csapata ( Bozóki Zoli; Padla Zoli, Rambo, Laczik Zsolt a "hatvani király", Zsíros Jani)
Catering - Garamszegi Bea, Solymos Anna, Laczik Mami

Sportbaráti üdvözlettel


Kennedy Racing Team

 

 

vissza